Elenyésző Erők – Dragon Age

  • Dátum: február 22
  • Helyszín: 10 Minutes Bistro
  • Cím: Futó u. 47-53,, 1082 Budapest
  • Elérhető helyek: 0(5)
  • Mesélő: Aranyi Dávid

Új Kalandoroknak:

3-as szint
Faj: nincs megkötés
Kaszt: mágusoknak idővel nehezebb lesz a játék, ami kellemetlen lehet, de aki szereti a kihívásokat, az szeretni fogja
Tárgyak: 1 ingyen hp poti
75 SP extra költőpénz elkölthető játék kezdés előtt
1 Kalanddal kapcsolatos kérdés.

Már Játékban lévő kalandoroknak:

4-es Szint
Tárgyak: 1 ingyen hp poti
50 Sp extra költőpénz elkölthető játék kezdés előtt

A Kalandról:

A világ minden részén, rengeteg furcsa dolog történt egyszerre, voltak falvak, amik eltűntek, hirtelen mágia kitörések, apróbb portálok, amiből furcsa teremtmények jöttek elő, ezekre a problémára keresnek kalandorokat, amire bőségesen jelentkeznek is (ez azért fontos mert lesz erre is lehetőség, hogy akár ebbe az irányba haladjatok)

KB 2 havonta fogok mesélni, ez nem 1 alkalmas story. Igyekszem mindig úgy lezárni majd a kalandot, hogy ne maradjon félbe semmi.

Ha valaki nem akar mostani játékra karaktert generálni, nincs gond, 1 kész kari van Anatole kölcsön adta a karakterét, ha valaki emellett dönt, megosztom a részleteket.

Falvak amik eltűntek:

Eddig 2 falu tűnt el és Haven, Honleath. A helyszínre több csapat ment már ki, de még senki nem jött vissza, a falvaktól már pár mérföldre sűrű köd érzékelhető, furcsa hangok hallatszónak ki, az állatvilág szinte kihalt. Mágusok ehhez a feladathoz egy speciális lámpát fejlesztett ki, ami segít tájékozódni a ködben, legalábbis ők így gondolják, csapatonként 2 darabot adnak, lyriumot éget.

Mágia kitörések:

Orzammar a kovácsok, és bányászok otthona rejtélyes robbanásokra figyeltek fel. Senki se tudja mi a robbanások forrása, és kevés a túlélő, főképp a bányászok szenvednek legjobban, kevés túlélő van, egy bányász névszerin Frake Feney azt állítja ő látott egy hatalmas sárgás vöröses szempárt, majd eszméletét vesztette, és az otthonában ébredt, azóta nem mer vissza menni dolgozni.

Eközben más probléma is felütötte a fejét, pár törpe álomba merült, köztük bányászok, nemesek valamint a király is Endrin, és családja is mélyálomba merült, az ok ismeretlen, de a robbanásokkal egyidőben történt.
Portálok: Lothering, Crestwood környékén nyíltak meg először a kisebb portálok, minden portál megnyílását egy vihar előzte meg. A lények amik kijöttek belőlük az éj teremtményei voltak, mind vérre, húsra szomjaztak. Pár személyt nem öltek meg hanem elragadták és elvitték őket a rejtélyes helyre ahonnét származnak. Pletykák szerint ők is szörnyeteggé váltak, és éjszaka visszatérnek kísérteni a szeretteiket.
Crestwoodnál és Lotheringnél is felbukkant egy különleges szörny aki beszélt, felszólította a lakosokat, hogy adják meg magukat, de mindkét helyről ugyan az a válasz érkezett: NEM! Azóta minden este portálok nyílnak meg a környéken. Számos katona, és kalandor próbálja védeni a területet, de így sem elegek, a védelem stabil… egyenlőre, szörnyek nem fogynak, mindig ugyan akkora erővel érkeznek vissza éjszaka, viszont az emberek fáradnak…

Az előző csapat:

Egy törp sikeresen eljutott a mágusokhoz mágiát tanulni, még ha nincs is affinitása hozzá, odavolt a mágiáért.

Vérvörös telihold volt az egyik éjszaka. A Toronyban elszabadult Dagnából egy furcsa lény miközben aludt. Hatalmas károkat szenvedett el a kör. Megpróbálták kivizsgálni a helyzetet, de nem sikerült nekik, mivel minden este valami furcsaság történt Dagna körül.

A mágusok épp egy különleges zárkát készítenek neki, amiben nem tud több problémát okozni.

Felbéreltek egy csapatot, hogy próbáljanak rájönni mi történt, de már az idefele vezető út sem volt számukra zökkenőmentes. Találkoztak egy kereskedővel, akihez gyanakvóan álltak, majd a mabarik amiket szállított lebetegedtek, kelések nőttek ki rajtuk, és végül agresszívvá váltak, sajnos életüket kellett venni. Az egyik kalandor észrevette, hogy kimászik a tetemből egy hernyó szerű lény. Kis idővel rájöttek, hogy ez a lény petét rak le mindenhova és minden élőlénybe belemászik. A Toronyba érkezve ahogy ez kiderült, lezárták a ki és be járatokat. A csapat egy részét sikerült megtisztítani a fertőzéstől, és sajnos volt olyan is, akinek komoly döntést kellett meghoznia. Kalandoraink fáradtka kimerültek. Vajon mire jutnak majd Dagnával?

Egy nappal az incidens után az életben maradt kalandoraink az látják az ablakon kinézve, hogy rengetegen gyülekeznek a torony bejáratánál. Egy mágustanonc lép be és közli, hogy nemsokára kapnak segítséget, hogy folytassák azt amit elkezdtek, vagy akár menjenek másik területre segíteni.