Szikra Háború – Az utolsó ház – Dungeons and Dragons 5e osr szabályokkal kiegészítve

  • Dátum: május 11
  • Helyszín: 10 Minutes Bistro
  • Cím: Futó u. 47-53,, 1082 Budapest
  • Elérhető helyek: 0(6)
  • Mesélő: Fazekas Zspider Zsolt

A háború a szabad királyságok és a Sárkány nemzet között megkezdődöt!

Ameddig a királyság serege északra tör addig egy csapatnyi kalandozó keletről tart az ellenséges birodalom felé. Most először elérték a határt, ezzel az utolsó szövetséges településeken járnak.

Ezen a földön már ellenséges katonák ólálkodnak, a helyiek babonás népek, akik gyűlölik a Sárkány nemzet martalócait. Eddig a hőseinket védte a civilizáció, de ennek vége, ez már idegen föld.

A helyieknek van egy mondása, ki nem tér haza a tizedik harangszora, az sosem tér már haza. Ti eléritek a kapukat mire a harang a tizediket kongatja?

A játékosok legyenek Hamlet, az első lerohant falu túlélői, a városokból jött bajnokok, helyi harcosok, a tárnák bukott törpéi, az utolsó tagjai az ősi elfeknek, vagy a rejtélyes megbúvó halflingek, mind együtt kell küzdeniük, hogy megállítsák Vermithraxot, az Első Szikrát, a Világperzselőt.

A kaland egy sorozat ötödik része, minden Szférák Vándorai eseményen egy újabb fejezettel közelebb kerülünk a megoldáshoz, a bosszúhoz. Nem, nem kötelező részt venni, de folyamatos játékosok viszik magukkal a szerzett extra kincseket és látják a teljes sztorit. Viszont minden kaland egy önálló teljes sztorit alkot önmagában is.

A játék a Five Torches Deep rendszerére épül, ami lényegében a dnd 5e rendszerét használja, csak a karakterek lesznek sokkal régebbi típusú dnd-ből. De még sok más osrból is kölcsönöztem játék elemeket és a rendszer célja, hogy kihívás legyen, de emellett mindenkinek szórakoztató. A történet pedig kevésbé szuperhős/gyűrűk ura filmek inkább 80-as évekbeli fantasy filmek, ahol egy fickó egy fejszével már egy epikus csata lehet.