A mesélő neve: Jánvári Gergó Márk
Rendszer: Kult: Divinity Lost
Játékosok száma: 4 fő
Helyszín: 10 Minutes Bistro
Megjegyzés: A történet az azonos című filmen alapul! Angol nyelvtudás ajánlott, de nem feltétel, ha valaki nem boldogul valamivel majd segítek.
A biztonsági kamera képe lassan elfordul balra a krokodilok kifutójáról. A krokodilokat békésen szunnyadva mutatja az utolsó filmkocka, majd a padokon, melyek éppen a kifutó előtt sorakoznak, fut végig a látószög. A mozgás abba marad. Az állatkert fényei vad vibrálásba kezdenek, majd ahogy a kamera elfordul jobbra a jelenség abba marad. A padok, majd újra a krokodilok, közöttük egy férfivel, aki pont a kamerába vicsorog…
A kamera képe újra végig pásztázik a padokon balról jobbra haladva. A kifutón három az állatkert biztonsági szolgálatának egyenruháját viselő férfi tart egy negyedik felé. Az eddig nyugodtnak tűnő férfi, hirtelen kap szájával a legközelebbi őr felé. A fogak keményen csattannak az alkaron, majd rögtön elindulnak lefelé. A földre rántott őr arcán jól kivehető a meglepődés és a fájdalom, mely csak fokozódik, ahogy a karját harapó férfi elkezd forogni a földön saját tengelye körül…
A képen rendőrök tűnnek fel. Az intézkedésük tankönyve illő. A férfi ismét teljesen mozdulatlanul várja, amíg karnyújtásnyira megközelítik, majd az egyikük felé harap. A mögötte jövő járőr keze szinte ösztönösen jár, és a két vezeték telibe találja a harapni készülőt, akinek a teste megremeg, majd ernyedten csuklik a földre…
***
A játékról: A KULT főhősei olyan emberek, akiknek már volt része valamilyen földöntúli élményben. Lehet, hogy kitérőt tettek egy párhuzamos dimenzióban; alkut kötöttek egy emberfeletti lénnyel; vagy bepillantást nyertek a saját végzetükbe. Ennek hatására azóta is keresik a válaszokat – az igazságot, ami a színfalak mögött rejtőzik. A mostani történetben a NYPD dolgozói bőrébe bújhatnak a játékosok
Ami biztosan lesz a játék során:
– provokatív kérdések
– rémtörténetek és rejtélyek
– elvont, metaforikus jelenetek
Nem ajánlom neked, ha az alábbiak zavaróak a számodra:
– a játék hemzseg a szürreális elemektől
– a karakter lelkiállapota hangsúlyos játékelem
– a karaktert az erősségein túl a gyöngeségei, félelmei, titkai is meghatározzák (a játék jellegéből fakadóan kvázi elvárás, hogy a karakter hátrányait ne kerülgessük, hanem álljunk bele – hiszen részben ezek hajtják előre a cselekményt).