Mesélő: Szabadi Dávid
Rendszer: KULT – Divinity Lost
Cím: Szilánkos angyalok
Játékosok száma: 3 fő
Helyszín: 10 Minutes Bistro
„Az ember önhitségében olyan teremtménynek képzeli magát, aki méltó az isteni kegyelemre.”
– Charles Darwin
A játékról: A KULT – Divinity Lost főhősei olyan hétköznapi emberek, akiknek már volt része valamilyen földöntúli élményben. Lehet, hogy kitérőt tettek egy párhuzamos dimenzióban; alkut kötöttek egy emberfeletti lénnyel; vagy bepillantást nyertek a saját végzetükbe. Ennek hatására azóta is keresik a válaszokat – az igazságot, ami a színfalak mögött rejtőzik.
Háttér: Egy évvel korábban a Kaliforniai Egyetem egyik kampuszán (Los Angeles-ben) három hallgatót holtan találtak. Mivel az esetet sok titok övezi, így számos teória született. Van aki közös öngyilkosságot sejt, mások az iskolai büfét okolják vagy éppen a földönkívülieket. A haláleset örökre nyomot hagyott az iskola emlékezetében.
A karakterek valamennyien az Egyetem diákjai és egyazon baráti kör tagjai. Számukra különösen fájó a tragédia közelgő évfordulója, hiszen egyik társuk is odaveszett.
Fontos: A Kult számos érzékeny területet érint – az erőszaktól, a pszichés zavarokon át, a vallási kérdésekig. Ugyanakkor a játékot megelőzően közösen egyeztetjük, hogy a résztvevők milyen témákat látnának szívesen és mi az, amit inkább kerülnének.
Filmes inspirációk: Angel Heart, Butterfly effect, Predestination, The Skulls
Rövid „előzetes”: https://www.youtube.com/watch?v=ERgTf-pByb0
Ami biztosan lesz a játék során:
– provokatív kérdések
– rémtörténetek és rejtélyek
– elvont, metaforikus jelenetek
Nem ajánlom neked, ha az alábbiak zavaróak a számodra:
– a játék hemzseg a szürreális elemektől
– a karakter lelkiállapota hangsúlyos játékelem
– a karaktert az erősségein túl a gyöngeségei, félelmei, titkai is meghatározzák (a játék jellegéből fakadóan kvázi elvárás, hogy a karakter hátrányait ne kerülgessük, hanem álljunk bele – hiszen részben ezek hajtják előre a cselekményt)